x

Pročitajte najnovije vijesti o djelovanju HDS ZAMP-a, zaštiti autorskih prava te vijesti iz svijeta glazbe.

10 savjeta pri objavi glazbe na YouTubeu

Bez obzira jeste li etablirana zvijezda s diskografskim ugovorom ili nezavisni, DIY glazbenik/ca, svoju novu pjesmu predstavit ćete na istoj platformi, YouTubeu. Međutim, želite li potaknuti veći angažman i doseg, potrebno je malo truda i promišljanja kako bi vaš novi singl ili album čulo što više ljudi i proširilo dalje.

Donosimo 10 savjeta koji bi vam se mogli pokazati korisnima pri premijeri vašeg sljedećeg singla ili albuma...

  1. Uoči objave, osvježite svoj YouTube kanal novim bannerom ili profilnom fotografijom koja će generirati znatiželju i interes vaših pretplatnika i fanova.
  2. Ovisno o vrsti objave, započnite s kratkim teaserima mjesec dana ili nekoliko tjedana prije premijere – tako ćete ponovo aktivirati vašu publiku koju će zainteresirati novi glazbeni isječci u redovnom ritmu, primjerice, jednom tjedno.
  3. Nagradite svoje odane fanove organizacijom događanja na kojem ćete ekskluzivno predstaviti svoj novi materijal nekoliko dana prije same objave. I, naravno, ne zaboravite uživo prenositi to događanje na YouTubeu!
  4. Čvrsto odredite datum izlaska novog singla ili albuma i pridržavajte se toga. Uzmite pritom u obzir standarde glazbene industrije (novi albumi petkom!), kao i sve nepredviđene okolnosti na koje niste u mogućnosti utjecati.
  5. Nakon što je pjesma objavljena, skrenite promet na nju kreiranjem službenog lyric videa ili alternativnog video spota.
  6. Za važne objave ne štedite na plaćenoj promociji, ali pametno targetirajte svoju publiku. Također, brandirajte svoj kanal vizualnim identitetom nove objave te koristite prečesto zanemarene InfoCards i linkove u opisu videa.
  7. Reorganizirajte svoje playliste tako da nova pjesma bude na početku svake playliste!
  8. Jeste li znali da su predloženi video sadržaji (u izborniku desno) drugi najveći „dovod“ prometa na YouTubeu? Potrudite se objaviti različite sadržaje koji će upućivati na vašu objavu, primjerice dokumentarac o snimanju pjesme/albuma, akustične verzije, „behind the scenes“ video, remix i dance verzije...
  9. Potaknite svoje fanove na snimanje obrada ili remixeva i ne libite se pohvaliti ih u opisu videa ili nagraditi na neki zanimljiv način.
  10. „Content is king“ – sadržaj je najbitniji, a ovi savjeti ipak ne mogu vašu osrednju pjesmu učiniti boljom...

Na kraju, uspjeh bi se mogao odraziti i na vaše žiro račune budući da HDS ZAMP od 2017. direktno licencira repertoar na YouTubeu za ukupno za 42 zemlje Europe i susjedne regije - autorske naknade od tog video servisa posljednjih su godina u uzlaznoj putanji, a za očekivati je da će u budućnosti ti iznosi biti još značajniji!

Hrvatsko društvo skladatelja Državni zavod za intelektualno vlasništvo Stop krivotvorinama International Confederation of Societies of Authors and Composers

Vaš Internet preglednik je zastario! Preuzmite novi ili instalirajte Google Chrome Frame.