x

Pročitajte najnovije vijesti o djelovanju HDS ZAMP-a, zaštiti autorskih prava te vijesti iz svijeta glazbe.

John Groves: Recite važne stvari i glazbom

John Groves, britanski skladatelj, producent i osnivač soundbranding tvrtke Groves na MAKK konferenciji 2015., održao je vrlo zanimljivo predavanje „Say it with music – the importance of sound for identity of brands, cities and more“ o važnosti glazbe za marketinšku komunikaciju te utjecaju glazbe na naše ponašanje, postupke, emocije i razmišljanja. Naime, Groves ističe da „glazba može upravljati našim ponašanjem a da smo mi potpuno nesvjesni da glazbu uopće slušamo“. 
Postoji li išta što se može izreći u jednoj sekundi? Riječima ne, ali glazbom da. Soundbranding je stvaranje identiteta putem zvuka ili glazbe, a za Grovesa, glazba nije samo ukrasni dodatak, već „esencijalni dio komunikacije pojedinog branda“. „Ona je jednako važna za percepciju nekog branda ili kampanje, baš kao i boje, simbol ili prepoznatljivi logotip“. O tome govori i sam slogan njegove tvrtke: „Your sound. Everywhere. Always“.

 


Hrvatsko društvo skladatelja Državni zavod za intelektualno vlasništvo Stop krivotvorinama International Confederation of Societies of Authors and Composers

Vaš Internet preglednik je zastario! Preuzmite novi ili instalirajte Google Chrome Frame.